Thursday, March 7, 2013

Seeking - NEW work environment

Posted by Chilla Jamaludin at Thursday, March 07, 2013
Sudah masuk tahun Kedua setelah bos melarikkan ofiz dari KL ke PJ..
Since Dec 2011, bermakna sudah lebih dari 365hari disini..

Tanpa teman berbual..
Tanpa perujuk kerja sekiranya lalai menjalankan  t/jawab seorang pekerja yang produktif..
Tanpa perjalanan yang tenang di pagi hari..
Tanpa punctual dengan waktu kerja awal..
Tanpa semangat yang kuat dalam menempuh hari - hari ku..

Nyata, aku penat..
Penat dengan suasana negatif ini..

Kerna, sebelum ini..
Aku ade teman berbual..
Aku ada perujuk kerja sekiranya lalai menjalankan  t/jawab seorang pekerja yang produktif..
Aku melalui hari yang tenang di pagi hari..
Aku selalu datang awal ke ofiz..
Aku mempunyai semangat yang kuat dalam menempuh hari - hariku..

Ya Allah..
Berikan lah aku rezeki yang baik..
Berikanlah kesenangan kepada diri ku..
Aku hampir putus harap bila usaha yang ku buat masih tidak nampak hasil nya..
Berilah kesempatan untuk aku jadi lebih baik dari sebelumnya.

P/S: Chilla sedang berusaha cari kerja di area KL..kalau teman2 ade peluang pekerjaan seperti admin ataupun secretary, contact Chilla ye.


0 comments:

Post a Comment