Friday, June 11, 2010

Ceriter minggu nie

Posted by Chilla Jamaludin at Friday, June 11, 2010
xberapa menarik sebenarnye..
terase lambat plak bln 6 ni..
Abg Chai da resign dari Affin cz nk join pak ciknye biznez..
Cian plak tgk dia melepet kat umah sementara nk tggu nex week start keje baru tu..
But yg beznye dia dpt anta akoo g keje ari2 ,"hariku bermula dgn bertemu si dia" huhu..

Akoo?tgh mencari kerja baru..
Sbnrnye bkn nk cr sgt,klw bley nk stay cni smpi aku nikah but..
Xtau la..
Susah bekerja kt company yg xtau nk hargai staf ni..
Bkn la kronik sgt but company Melayu for sure..
Doakan yg terbaik untuk aku wahai readers sekalian.

Pasal kawen..
(i) Smlm g fitting bju sanding..
Kelmarin call kate baju yg saiz aku da siap..
Tetbe smlm kluar bju len plak..sgt bsr dan xlawa plak 2..
Come on la..aku byr ribu riban kot..
kot ya pon bg la yg setara dgn pe yg aku byr..
nk cancel da byr deposit la plak kn..
Tawakal je la.

(ii) spt yg korg tau bln ni kan bln utk settle kn doorgift & kad kawen..
erm,actually mmg da wat decision da jz blm finalize dr pihak kedua parents..
ura-ura mengatakan yg kami akan memilih box yg cute dr MARRYME2U, cookies dr CUPCAKESCHEK & muffin yg pelbagai perisa dr MINIMUFFIN..
ada beberapa supplier lg yg turut menyumbang pd bahagian doorgift ni..
kad plak kami terpaksa, terpaksa OK!
pilih !! cz kami da terbayar deposit utk giftbox yg terpaksa gak di cancel kn so kami replace dgn deposit untuk kad..
xpela nk wat kad watpe nk mahal2 kn? pas majlis akn ke tong sampah gak nsbnye..

resah je hati ni xtau nape..bye.




0 comments:

Post a Comment