Thursday, May 6, 2010

Maybank ku Maybank mu jua..

Posted by Chilla Jamaludin at Thursday, May 06, 2010



Itula tajuk ku arini.huhu.Actually ctenye begini. Pada 4 May yg lepas aku ingin Cash Deposit kn duit ku utk bayaran ASB,time aku masuk kn sebanyak RM*** tetbe machine offline. Lesap abiz duit ku. Call hotline Maybank berpuluh kali lgsg xde org jwb. Hampeh sungguh,trs aku xde mood. Sok pg nye senang je aku wat EL kate nk wat report duit hilang.huhu. Yg lg geram nye ble aku g Maybank tu berlagak gle muke clerk tu,rse cm nk maki je. But xpela,da nasib.


Alang2 da cuti aku settlekn hal len. Nex station adalah KWSP. Terkujat ble tgk statement dr bln 10 sampai bln lps duit xmsk. Ble tanye HR "KWSP lmbt update" klw ye pon xkn la sampai 6bln. Tunang aku nye statement xde masalah pon..kepelikan sebentar.
'Sepandai - pandai tupai melompat akhirnye jatuh ke tanah jua'.


Then,ke Darul Zakah iaitu tempat untukku meminta bantuan bg membiayai yuran pendidikan ku di UIA. Sangat jahat ble Abg Chai kate, "nak bantuan jgn jujur sgt". Mmg ternyata aku bkn la hipokrit,xpandai menipu. Doakan aku dapat pembiayaan ni..RM4K setahun mmg sangat membantu hidup ku ini.


Malamnye aku jmpe En.Faisal dr FNI KREATIF. Nk confirmkn dgn dia utk DOORGIFT. Of course ku pilih yg terbaik dan warna2 yg ceria utk tetamu2 ku 6t. Thanx En.Faisal,6t sy anta emel n confirm order k!

2 comments:

ninie said...

em...
sweetnya..
congrats,coz skrg dla dh bahgie kan..n da jd chilla..hehe.
kta tmpang hepi ..

Chilla Jamaludin on July 26, 2010 at 10:00 AM said...

ninie,
chilla tu panggilan mase kt skola dulu..
xsangke jmpe bakal suami yg nme nye CHAIRIL..

Post a Comment