Tuesday, May 4, 2010

Pilu & Bahagia (* -*)

Posted by Chilla Jamaludin at Tuesday, May 04, 2010
Hari ku bermula dgn perasaan yg sangat tertekan. Lelaki tu xmalu utk contact aku lg. Mmg aku mengaku yg aku balas pe yg dia tanye but itu xbermakne aku ketagih dgn sume pertanyaan dia. Pe maksud dia "ingin di samping u even xdpt jadi suami u"?? Dia ingat aku ni pelacur ke? Aku masih ada pendirian n rse sayang aku xkan goyah semata kerana duit. Aku mengaku aku tengah sesak but tu xbermakne aku akan terjerat dgn syarat2 yg telah dia tetap kn. Aku perlu kn sesorang sgt td..mujur ade mak n Abg Chai. Mereka la pengubat hati aku.

Hope Allah melindungi aku dari bende2 yang xpatut. Semoga aku dgn Abg Chai dijodohkan bersame. Bile timbul masalah td,aku terpk yg aku nk percepatkn pernikahan kami. Aku akn try bincang dgn sume cz AKU SANGAT SAYANG KN ABG CHAI!!


Petang2 cm ni ble bke blog PERJALANAN 30 MEI teringat kn honeymoon kami. Abg Chai kate nk g Krabi. Td da survey kt Air Asia..tmbang g balik 4 jan sampi 7 jan 2011 jz RM432 je. Kne plan wat pasport dgn Abg Chai cpt2 ni!huhu

0 comments:

Post a Comment